سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: فرماندهی ::
:: سنگر ::
قافله شهداء
محسن
اگر اذن دهند سعیم این است که از لاله های خونین بگویم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند....
:: تبلیغات سنگر ::
قافله شهداء
:: سامانه پیامک ::

جهت دریافت پیامک با موضوع شهداء و دفاع مقدس عدد 00 را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید.

جهت آگاهی از سامانه ی پیامک قافله شهداء اینجا را کلیک کنید.

::  بایگانی ::
:: یادداشت ها ::
:: نوای آشنا ::

اگه دوست دارید این نوا رو در وبلاگتون داشته باشید این کد رو در قسمت مدیریت قالبتون کپی کنین. این نوا تو مناسبت‌های مختلف و بدون نیاز به تغییر تو کدها توسط صاحب وبلاگ، تغییر می‌کنه.
دانلود این نوا

:: نوای منتخب ::

بسم الله.
در کنار عظمت دفاع مقدس و دلاوریهای ایثارگران، انتقال زوایای پیدا و پنهان اون هشت سال نورانی اهمیت فوق العاده ای داره. این اهمیت انتقال دقیق و کامل اتفاقات تا جاییه که در جریان کربلا عقیله بنی هاشم(س) و حضرت سجاد(ع) مامور به ابلاغ پیام کربلا به دیگران می شن و کار عظیم شهدای کربلا رو با کارشون تکمیل می کنن.
شب های خاطره و یادواره های شهدا که به برکت خون مقدس شهدا در گوشه و کنار این سرزمین به دفعات و کرّات شکل میگیره نقش بسزایی در انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به همه علی الخصوص نسل سوم و چهارم داره؛
لذا با توجه به اینکه بحمدلله در این سالها در گوشه و کنار کشور، یادواره های مختلفی برای شهدا برگزار می شه، بسیاری از همراهانمون در قافله شهداء، بارها مراحل و برنامه هایی رو که برای برگزاری یک یادواره شهدا نیازه رو سوال کردن و درخواست داشتن راهنمایی صورت بگیره؛ برا همین ما هم با توجه به وسعمون و این تجربیات اندک و نمونه کارهایی که بعضا انجام شده، بررسی کردیم و این پست رو در ایام هفته دفاع مقدس به خادمان شهدا در سراسر کشور عزیزمون هدیه میکنیم تا ایشالله بتونیم کارهای بهتری رو در مراسماتمون انجام بدیم، برا همین یک لیستی از فعالیتهای قابل اجرا در مراسمات شهدا رو اینجا میاریم تا دوستانی که علاقمند هستند بتونن بهتر برنامه ریزی و اجرا کنند.
همین ابتدا این تذکر رو میدیم که مسلما این برنامه ها کامل و بی اشکال نیست و فقط بصورت پیشنهادی بوده و میشه یک یا چند قسمت اون رو در یک یادواره شهدا اجرا کرد و قطعا بسیاری از دوستان تجربیات بهتر و گرانبهاتری دارند و که ازشون درخواست داریم تجربیات و پیشنهادات قابل اجراشون رو ذیل همین پست با کامنت اعلام کنن تا این پست تکمیل تر بشه و موارد بیشتری رو در بر بگیره.

برنامه پیشنهادی جهت برگزاری یادواره شهداء: (هر کجا علامت + رو مشاهده فرمودین روش کلیک کنید)

الف) برنامه های قبل از یادواره:
منظور برنامه هایی است که برای جریان سازی و بهتر برگزار شدن یادواره از چند وقت (یک یا چند ماه) قبل از برنامه اصلی اجرا می گردد:
1- جمع آوری اطلاعات زندگینامه، وصیت نامه، خاطرات، تصاویر و فیلم شهدای مورد نظر
2- ایجاد سایت یا وبلاگ و استفاده از موارد بند 1 در آن
3- برگزاری سلسله دیدار هایی با خانواده شهدای مورد نظر (از چند وقت قبل و بعد از مراسم)
4- پخش فیلمهای مستند و داستانی از شهدا بصورت هفتگی یا ماهیانه
5- آماده سازی ذهنی مخاطبین به برگزاری یادواره از یک یا دو ماه قبل از مراسم اصلی با برنامه هایی نظیر ارسال پیامک های هفتگی با موضوعات ذیل به مخاطبین، برگزاری مسابقات کتبی و مختصر بصورت هفتگی(مانند +)، نصب تراکت یا بنر (در ابعاد نهایتا A1) در محل رفت و آمد و دید مخاطبین با تیترهایی مثل: تا یادواره، کمتر از یک ماه تا برگزاری یادواره .... و شعر یا گزیده وصایای شهدا
پیشنهاد- چند نمونه از جملات و شعر جهت استفاده در تراکت و یا پیامک:
+ یادواره شهدای ما، تکریم سربدارانی است که هنوز هم غریو الله اکبرشان از آوردگاه شلمچه طنین انداز است.
+ یادواره شهدا تجدید عهد و بیعت با رادمردانی است که هنوز باد و خاطرشان در تاریخ درخشان است و معرفتشان در سجاده های سرشار ار نیایش متبلور .
+ تا شروع یادواره شهدا هر روز چند شاخه گل صلوات را نثار شهدا کنیم.
+ در آستانه یادواره شهدا چه زیباست که به اتفاق خانواده سری به گلزار شهدا بزنیم.
+ یادواره از شهیدان بهر چیست
آمدم اینجا بفهمم کی به کی است
یادواره بوی غربت می دهد
حس ایام زیارت می دهد
6- غبار روبی مزار شهدای موردنظر

ب) برنامه های مختص یادواره:
منظور برنامه هایی است که در هفته های منتهی به برگزاری مراسم اصلی می بایست برگزار شود:

1- تهیه ویژه نامه(نشریه) یادواره و استفاده از اسناد و آثار بجا مانده از شهدا در آن
2- چاپ گوشه هایی از زندگینامه یا وصیت نامه و خاطرات شهدا در برگه های مجزا یا بصورت بنر و استند، بصورت بزرگ و نصب آن در محل برگزاری یادواره (مانند +)
3- تهیه کلیپ برای نمایش در مراسم با استفاده از تصاویر، فیلمها و یا دیگر مستندات از شهدا
4- پیش بینی و تهیه دعوتنامه مخصوص خانواده های شهدا برای شرکت در مراسم
5- دعوت از مسئولین و مدعوین خاص و مورد نظر جهت شرکت در مراسم
پیشنهاد- چند نمونه از متن دعوتنامه برای مخاطبین مختلف (نوجوانان، بزرگسالان و ...) را می توانید اینجا + ببینید.  
6- دعوت از رسانه ها (روزنامه های شهری، سایتهای خبری و شبکه های استانی) جهت انعکاس اخبار یادواره
7- ایجاد نمایشگاه محتوایی (پوستر دفاع مقدس، شهدا، آثار بجا مانده از شهدا، جنگ نرم و ابعاد آن، کتاب و ...) در ایام برگزاری یادواره.
به عنوان پیشنهاد: می توان در نمایشگاه از پوسترهای بسیار مفید لایه های پنهان جنگ (+)، نرم افزار تفال به شهداء (+) و یا بلوتوث های خاکی (+) (+) (+) استفاده کرد.
8- بررسی و پاسخگویی به شبهات جنگ و دفاع مقدس در نشریه یا نمایشگاه یادواره
پیشنهاد- برخی از شبهات را می توانید اینجا (+) ببینید.
9- تهیه هدیه و یادبود یادواره و اهدا به شرکت کنندگان
پیشنهاد- حتی المقدور از محصولات محتوایی نظیر نشریات مفید، فلش کارت های مناسب (از جمله، کارهای موسسه روایت سیره شهدا و مطاف +) و مرتبط (از زندگینامه شهدا و ...) استفاده شده تا بار محتوایی و فکری داشته باشد. اهدای چفیه، پلاک و امثالهم هرچند که زیباست و نماد دفاع مقدس است ولی بار فکری ندارد.
10- تقدیر از فرزندان موفق شهدا (از لحاظ علمی، مذهبی و..) در مراسم
11- تهیه تقدیرنامه و اهدا به خانواده محترم شهداء
12- تزیین مسیر منتهی به محل برگزاری مراسم با حال و هوای جبهه (تور استتار یا چفیه و پیشانی بند و...)
13- آماده سازی و تعبیه جایگاه خانواده شهدا در مراسم
پیشنهاد- در مکانی مناسبی از محل برگزاری یادواره جایگاهی مشخصی شده و بصورت خاصی از پدران یا مادران شهدا دعوت شود که در آن جایگاه مستقر گردند. جمله حضرت امام(ره): "شما خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتید." می تواند در آن جایگاه نصب شود. (مثل این تصویر +)
14- اجرای دکلمه یا متن ادبی (نامه ای به پدر شهیدم) توسط فرزند یکی از شهدا در مراسم (مثل این متن +)
15- چند متن پیشنهادی برای مجریان یادواره شهدا (+)
16- تهیه قطعاتی از وصایای شهدا در ابعاد کوچک و پخش در بین شرکت کنندگان
پیشنهاد- در صورت نیاز، از این فایل آماده (+) می توانید استفاده نمایید.

پی نوشت:
- اول پست هم عرض شد که این پست کامل نیست و با نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما تکمیل تر میشه پس همچنان منتظر اضافه شدن مطالب این پست باشید.
- اگر در استفاده از مطالب نیاز به پسورد بود این عبارت را دقیقا وارد کنید: Qafeleh.ir
- به عنوان نمونه یک سری تصاویر مرتبط با برگزاری یادواره های شهدا که از برنامه های مختلف گردآوری شده بود در ذیل همین پست آورده شده، اگر تمامی تصاویر (حدود 80 عکس) و نمونه طرحها، فضاسازی ها و ... را می خواهید مشاهده کنین اینجا
+ را کلیک کنید.
- اگر می خواهید نوای وب در وبلاگ یا سایت شما هم طنین انداز بشه این کد
+ رو تو ویرایش قالبتون کپی کنین تا در مناسبتها و بدون اینکه نیاز به تغییری باشه نوای جدید پخش خواهد شد.
- و حرف آخر اینکه اگه این پست هرچند ناچیز مورد قبولتون افتاد در کنار سلام و درود به شهدا، حقیر عاصی رو هم خیلی دعاااااا بفرمایین که بسیار محتاجم...

نمونه ای از تصاویر:

بخش اول: فضا سازی 

چگونه یادواره شهدا برگزار کنیم؟ - قافله شهداء www.Qafeleh.ir 

چگونه یادواره شهدا برگزار کنیم؟ - قافله شهداء www.Qafeleh.ir

چگونه یادواره شهدا برگزار کنیم؟ - قافله شهداء www.Qafeleh.ir

ادامه مطلب...

 قافله شهداء Qafeleh.ir

   نوشته شده توسط : محسن در 91/6/29 - ساعت 6:2 عصر
لبیک

طرح نامه ای به مادر یک شهید - قافله شهداء www.Qafeleh.irبسم الله..
اول از همه خدا رو شاکریم که به ما لطف کرد و سعی کردیم ادای دینی  - هرچند ناچیز - به محضر شهدا و مادران شهدا داشته باشیم بعد هم مجدد از همه دوستان عزیزی که تو طرح شرکت کردند یا با تبلیغ اون، حامی معنوی این طرح شدند، تشکر می کنیم، ایشالله مادر شهدا و مادر همه ی شهدا - حضرت صدیقه(س) - دعاگوتون باشه.
اما نتایج مسابقه:
پس از بررسی داوران، ضمن تشکر و احترام به همه ی نویسنده های نامه ها، این سه نامه به ترتیب، عنوان اول تا سوم رو کسب کردند:
1- سرکار خانم ستاره محمدی با ایمیل:
setar....@gmail.com (نامه ایشون رو می تونین تو این صفحه بخونین)
2- سرکار خانم ملیحه سادات از وبلاگ ساعت یک و نیم آن روز
3- سرکار خانم فاطمه ایمانی از وبلاگ پیاه تا عرش

تبریک می گیم به هر سه عزیز. جوایزی هر چند ناقابل (با توجه به وسعمون) ولی چون مسما به نام شهداست، حتما برکت معنوی خواهد داشت رو خدمتشون تقدیم می کنیم که عبارتند از: یک سری محصولات فرهنگی + دامین یک ساله (ir.)

ایشالله برا هماهنگی های بیشتر لطف کنن به ایمیل قافله که تو پست قبلی هم اشاره شده بود، یه ایمیل بزنن تا هماهنگی های بعدی براشون انجام بشه.

از داوران گرامی هم که زحمت بررسی نامه ها رو کشیدند تشکر ویژه داریم. خداوند درجات شهدا رو نصیبشون کنه...

التماس دعااااا 
محسن - خرداد 1391



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 91/3/3 - ساعت 10:0 عصر
لبیک

طرح نامه ای به مادر یک شهید - قافله شهداء www.Qafeleh.irایام میلاد حضرت زهرا(س) که نزدیک میشه جنب و جوش قشنگی بین مردم می افته. همه به بهونه روز مادر میخوان کاری برای مادرانشون انجام بدن. خرید هدیه، سرزدن، احوالپرسی، نوشتن چند خط نامه با مادران و ...
اما تو همین گوشه و کنار شهرمون خیلی از مادرها هستند که سالها چشمشون به در مونده تا پسرشون رو ببینن. حتی با اینکه سالهای ساله از عروج و شهادت عزیزانشون گذشته هنوز با شنیدن نام پسرشون دلشوره ای عجیب سراغشون میاد و دلشون هوایی میشه. مخصوصا اونایی که تک فرزندشون رو فدایی انقلاب کردند. (مثل + و + و +)
اگه بچه های اون مادرها الان بودند حتما اونا هم تو این ایام کاری برای مادرانشون می کردند. حالا بد نیست تو این ایام ما بجای شهدا، برای اون مادرها فرزندی کنیم و یادشون کنیم. برا همین قراره ان شاء الله تو این طرح "نامه ای به مادر یک شهید" از زبون شهدا برای مادران صبور و عزیزشون چند خط بنویسیم و بهشون هدیه کنیم. حتماً خود شهدا هم این کارمون خوشحال میشن و ان شاء الله برامون دعا می کنن.
پس اگه مایلید تو این طرح شرکت کنید به این تذکرات توجه کنید:
1- خطاب این نامه می تونه به مادر یک شهید مشخص مثل سرداران شهید، شهدای شهرمون یا شهدای هسته ای (علی الخصوص شهید احمدی روشن که اولین سال هست که جاش پیش مادرش خالیه و نمی تونه حضوری به مادر تبریک بگه) باشه یا خطاب به یک مادر شهید گمنام یا مفقود الاثر و .... باشه. انتخاب با خودتونه.
2- نامه تون رو می بایست توی وبلاگتون بذارید و لینکش رو برامون تو این قسمت بفرستین تا ذیل همین پست اضافه بشه. (دقت کنید لینک همون نامه رو برامون بذارید نه لینک خود وبلاگتون رو؛ که در اون صورت عنوان پستتون درج نمیشه.)
3- اونایی که وبلاگ ندارن و می خوان تو این طرح شرکت کنن می تونن نامه هاشون رو به ایمیل
Qafeleh.ir@gmail.com بفرستند تا تو صفحه ای جداگانه تو همین وب قافله شهداء نمایش داده بشه.
4- اگه لوگوی این طرح رو تو وبلاگتون بذارید یا تبلیغ این طرح رو بین دوستانتون انجام بدین تا تعداد بیشتری از دوستان به مادرهای شهدا ادای دین کنن، تو خیرات این طرح سهیم خواهید شد. (آدرس اینترنتی لوگو - کد html لوگو برا قرار دادن تو وبلاگ)
5- مهلت ارسال نامه ها تا 25 اردیبهشت 91 است.
6- به بهترین نامه ها به رسم یادبود و تبرک، هدایای ناقابلی اهدا میشه.
7- اسامی برگزیدگان تو روز میلاد امام محمدباقر(ع) (اول ماه رجب) تو همین وب اعلام خواهد شد.
8- والسلام و التماس دعاااا

نثار روح همه ی شهدا صلوات

پی نوشت:
- هر کدوم از دوستان وبلاگ نویس اگه 5 نفر از وبلاگ نویسان دیگه رو به این طرح دعوت کنن و براشون کامنت بذارن سهم بزرگی تو این طرح خواهند برد.
- عزیزانی که لوگوی طرح رو تو وبلاگشون گذاشتن اعلام کنن تا به عنوان حامیان معنوی طرح لینکشون اینجا گذاشته بشه.

حامیان معنوی طرح:
افسران - حیات - عمارنامه - زاده ی ستاره ای از اعماق کهکشان - گفتگوی دینی (اسک دین)بچه های قلم - پایگاه اینترنتی هیات الرضا - راز 57 - شلمچه - سردار بی سنگر - چشم انتظاران منتظر - حوالی نور - طرح واژه - ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم -

شرکت کنندگان در طرح :
میقات محمد - عطش (قسمت اول) - عطش(قسمت دوم) - ساعت یک و نیم آن روز - کلبه ی تنهایی دوستان رها - ناگفته های جنگ از زبان کمیل 5 - دل نوشته ها - پیاده تا عرش - علقمه -

همچنین نامه هایی که از طریق ایمیل ارسال شده بود را می توانید در این صفحه ببینید.  



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 91/2/17 - ساعت 9:0 عصر
لبیک

نتایج مسابقه پیامکی با قافله شهدا

بسم الله.
خدا رو شاکریم که در مدت کوتاه برگزاری مسابقه پیامکی "با قافله شهداء" استقبال خوبی از این مسابقه انجام شد و با توجه به اینکه تبلیغ خاصی قبل و حین برگزاری مسابقه هم انجام نشده بود بیش از 270 نفر شرکت کرده بودند که از این تعداد حدود 8 درصد بدون هیچ پاسخ اشتباه و حدود 19 درصد یک پاسخ غلط در پاسخ ارسالی خود داشتند و بقیه شرکت کنندگان هم سه پاسخ نادرست یا بیشتر در جواب هایشان بود.
قرار بود که 5 نفر برگزیده اعلام شود که با توجه به خواست بسیاری از دوستان 3 نفر هم به این تعداد اضافه شد که در ذیل شماره 8 نفر از شرکت کنندگان به عنوان برگزیده اعلام خواهد شد. خیلی دوست داشتیم که تعداد بیشتری از شرکت کنندگان را به عنوان برگزیده اعلام می کردیم ولی مشکلات مالی، امکان انتخاب تعداد بیشتری از شرکت کنندگان را نداد که همینجا از تمامی دوستان عذر خواهیم. امید اینکه در مسابقات بعدی بتوان جبران محبت دوستان را انجام داد. 

برگزیدگان مسابقه پیامکی "با قافله شهداء":

- 6567...0913
- 0867...0935
- 1308...0912
- 1950...0913
- 0028...0918
- 4506...0938
- 9050...0913
- 4028...0919

در طی روزهای آینده با تمامی برگزیدگان تماس گرفته و نحوه ارسال جوایز هماهنگ خواهد شد.

پاسخهای صحیح مسابقه:
1- سالروز عملیات فتح المبین کدام گزینه است؟
1- نوزده دی                2-  بیست اسفند              3-  پنجم مهر             4- دوم فروردین
2- این جمله از کیست؟ " مسلماً خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرده است."
1- امام خمینی(ره)      2- مقام معظم رهبری         3- ریاست جمهور       4- شهید بهشتی
3- شهید نوجوان 13 ساله که توبه نامه اش در وب قافله آمده است چه نام دارد؟
1-  شهید پناهی         2- شهید محمودی             3- شهید علمدار         4- شهید طوقانی
4- سالروز پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران، چه روزی است؟
1- بیست وشش مرداد  2- بیست وهفت تیر           3- بیست وهشت شهریور   4- بیست وشش فروردین
5- کدامیک از خدمات زیر جزء طرحهای وب قافله شهداء نیست؟
1- سامانه پیامک         2- ربات مسنجر یاهو          3- طراحی قالب          4- بلوتوثهای خاکی
6- عملیاتی که منجر به شکست حصر آبادان شد چه نام داشت؟
1- ثامن الائمه             2- طریق القدس                3- والفجر 8                4- الی بیت المقدس
7- جمله"مطبوعات ما جنگ را درشت می نویسند،درست نمی نویسند." از کدام شهید بزرگوار است؟
1- شهید خرازی          2- شهید همت                  3- شهید صیاد شیرازی   4- شهیدحاج احمد کاظمی
8- امام خمینی(ره) این جمله را برای فتح کدام منطقه بکار برد؟ "...... را خدا آزاد کرد."
1- خرمشهر                2- بستان                         3- مهران                    4- گزینه 1 و 3



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 90/8/2 - ساعت 11:0 عصر
لبیک

به دلیل استقبال دوستان، مهلت مسابقه تا 30 مهر تمدید شد.

جهت شرکت در مسابقه می بایست پاسخ صحیح هر سوال را بصورت عددی کنار هم نوشته و در ابتدای آن حرف E را درج کرده و به شماره 30007650001978 بصورت پیامک، ارسال نمایید. به عنوان مثال اگر جواب سوال اول، گزینه 2 و سوال دوم، گزینه 1 می باشد  بصورت 21 E ارسال نمایید.
تذکرات مهم:
- باتوجه به اینکه هشت سوال مطرح شده می بایست عبارتی با 8 عدد که ابتدای آن E درج شده ارسال نمایید.
مثلاً اینطور: E43112434
- باعنایت به اینکه تصحیح پاسخ ها بصورت رایانه ای بوده از فرستادن هر عبارت و پاسخی به غیر از حالت بالا خودداری نموده که در آن صورت پاسخها محاسبه نخواهد شد.
مهلت شرکت در مسابقه
تا  30 مهر 1390 می باشد و به 5 نفر از برگزیدگان، هر کدام دامین ir.  + محصولات فرهنگی اهدا خواهد شد.

1- سالروز عملیات فتح المبین کدام گزینه است؟
1- نوزده دی                2-  بیست اسفند              3-  پنجم مهر             4- دوم فروردین
2- این جمله از کیست؟ " مسلماً خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرده است."
1- امام خمینی(ره)      2- مقام معظم رهبری         3- ریاست جمهور       4- شهید بهشتی
3- شهید نوجوان 13 ساله که توبه نامه اش در وب قافله آمده است چه نام دارد؟
1-  شهید پناهی         2- شهید محمودی             3- شهید علمدار         4- شهید طوقانی
4- سالروز پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران، چه روزی است؟
1- بیست وشش مرداد  2- بیست وهفت تیر           3- بیست وهشت شهریور   4- بیست وشش فروردین
5- کدامیک از خدمات زیر جزء طرحهای وب قافله شهداء نیست؟
1- سامانه پیامک         2- ربات مسنجر یاهو          3- طراحی قالب          4- بلوتوثهای خاکی
6- عملیاتی که منجر به شکست حصر آبادان شد چه نام داشت؟
1- ثامن الائمه             2- طریق القدس                3- والفجر 8                4- الی بیت المقدس
7- جمله"مطبوعات ما جنگ را درشت می نویسند،درست نمی نویسند." از کدام شهید بزرگوار است؟
1- شهید خرازی          2- شهید همت                  3- شهید صیاد شیرازی   4- شهیدحاج احمد کاظمی
8- امام خمینی(ره) این جمله را برای فتح کدام منطقه بکار برد؟ "...... را خدا آزاد کرد."
1- خرمشهر                2- بستان                         3- مهران                    4- گزینه 1 و 3

پی نوشت:
- روز چهارشنبه 21 مهر  میهمان بخش وبلاگهای نمایشگاه رسانه های دیجیتال بودیم. توفیقی شد و بسیاری از دوستان قدیم و جدید رو زیارت کردیم و با برخی هم که تازه آشنا شدیم بخش ها و خدمات قافله رو توضیح دادیم... از همه رفقایی که زجمت کشیدن و قدم رنجه کردند و ابراز محبت کردند ممنونم. همچنین آقای ابوالقاسم طالبی .... ایشالله تو کارهای بعدیشونم موفق باشند.

غرفه قافله شهداء - نمایشگاه رسانه های دیجیتال

- چند تا عکسی هم برا یادگاری گرفتم که اینجا می تونین ببینین...



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 90/7/20 - ساعت 10:36 صبح
لبیک

موبایل خاکی 3 - قافله شهدا

بعد از موبایل خاکی 1 و 2 و سامانه پیامک قافله شهداء که بحمدلله هم مورد استقبال خیلی از کاربران نت قرار گرفت و هم منشأ حرکتی تو این زمینه بین دوستان ارزشی شد تصمیم گرفتیم که به مدد خود شهدا و تو ایام هفته دفاع مقدس، سومین قسمت از بلوتوثهای خاکی رو با عنوان موبایل خاکی 3 به همه دوستداران شهداء ارائه کنیم. اگه دوست دارید دلیل شروع این حرکت رو بدونین اینجا رو مطالعه کنین تا اهمیت این امر براتون مشخص تر بشه. فقط قبل از ارائه مطالب ورژن سوم موبایل خاکی ذکر این نکته لازمه که بی شک این مطالب و بلوتوثها در بین سیل عظیم  مطالب و محتوا برای تلفن های همراه که تو گوشیها وجود داره و بین مردم رد و بدل می شه از لحاظ کمیت قابل مقایسه نیست و فقط به این سبب ارائه میشه که ادای دینی هرچند ناچیز به محضر شهدا کرده باشیم و ران ملخی را نثار خوان گسترده شان پیشکش کنیم. مطمئنا اگر همت دوستان ارزشی بر این مسئله بیش از پیش گماشته بشه کارهای بسیار فاخر و پرارزشی تولید میشه و تو گوشی ها بجای خیلی از بلوتوثهای سخیف رو خواهد گرفت.... ان شاء الله.
بلوتوثهای این ورژن رو در بخشهای کلیپ، نوا و صوت، بک گراند، تم، پیامک (یا همون اس ام اس خودمون)، آهنگ پیشواز و  کتاب موبایل عرضه می کنیم.

1- کلیپ:

نماهنگ شهدای گمنام
دانلود کلیپ شهدای گمنام - قافله شهداء

نماهنگ سپاهیان محمد(ص)
دانلود کلیپ سپاهیان محمد - قافله شهداء

نماهنگ سرداران
دانلود کلیپ سرداران - قافله شهداء

نماهنگ چنگ دل
دانلود کلیپ چنگ دل - قافله شهداء

نماهنگ یاران
دانلود کلیپ یاران - قافله شهداء

حضور رهبر انقلاب در جبهه
کلیپ رهبری در جبهه - قافله شهداء

شهید همت
دانلود کلیپ شهید همت - قافله شهداء

شهید زین الدین
دانلود کلیپ شهید زین الدین - قافله شهداء

حرکات باستانی شهید طوقانی
دانلود کلیپ حرکات باستانی شهید نوجوان سعید طوقانی - قافله شهداء

و
سرود بسیار زیبا و خاطره انگیز مادر برام قصه بگو....
از گروه سرود دانش آموزان آباده
دانلود کلیپ سرود مادر برام قصه بگو - قافله شهداء

2- نوا و صوت:

احساس شرمندگی حضرت امام(ره) در مقابل رزمندگان
سخنان اخلاقی شهید باقری
سخنان اخلاقی شهید همت
سخنان اخلاقی شهید خرازی
قطعه ای از سخنان شهید حاج احمد کاظمی 1
قطعه ای از سخنان شهید حاج احمد کاظمی 2
قطعه ای از سخنان شهید حاج احمد کاظمی 3
سخنان و ذکر خاطره شهید حجت الاسلام ضابط 1
سخنان و ذکر خاطره شهید حجت الاسلام ضابط 2
سخنان و ذکر خاطره شهید حجت الاسلام ضابط 3
نقل خاطره پیرامون لحظات شهادت
مداحی حاج صادق آهنگران در مسجد شهر فاو
مداحی حاج مهدی سلحشور پیرامون شهداء
*مداحی سید حسین موسوی پیرامون شهداء*
ذکر خاطرات طنز جبهه توسط حجت الاسلام انجوی نژاد

3- بک گراند (پشت زمینه تلفن همراه):

تصاویر پس زمبنه بسیار زیبا از مناطق و لحطات
جهت آشنایی با نحوه استفاده از تم ها اینجا را کلیک کنین. 

4- تم:

تم گوشیهای سونی اریکسون با ابعاد 220*176
جهت دیدن مدل گوشیهای سونی اریکسون با این ابعاد اینجا را کلیک کنین.
تم گوشیهای سونی اریکسون با ابعاد 320*240
جهت دیدن مدل گوشیهای سونی اریکسون با این ابعاد اینجا را کلیک کنین.
تم گوشیهای نوکیا با ابعاد 320*240
جهت دیدن مدل گوشیهای نوکیا با این ابعاد اینجا را کلیک کنین.
دوستانی که گوشیهای سونی اریکسون دارن، اگر از شهید خاصی تم می خوان، نام شهید و مدل گوشیشون رو تو قسمت نظرات اعلام کنن تا بصورت اختصاصی براشون آماده بشه.

5- پیامک:

دوستان هم می تونین از سامانه پیامک قافله شهداء استفاده کنید.
برای دریافت توضیحات اینجا رو کلیک کنید.

دانلود پیامک و اس ام اس با موضوع دفاع مقدس و شهداء

6- کتاب موبایل:

کتاب 8 سال جنگ تحمیلی در یک نگاه ویژه موبایل
دانلود کتاب موبایل 8 سال دفاع مقدس - قافله شهداء

کتاب عملیاتها ویژه موبایل
دانلود کتاب عملیاتها - قافله شهداء

توجه: برای گوشیها نوکیا و سونی اریکسون که قابلیت اجرای نرم افزار را دارند می بایست فایل jar را به گوشی انتقال داده و نصب نمایند ولی گوشیهای سامسونگ علاوه بر فایل jar ، می بایست فایل jad  کتاب ها را نیز انتقال داده تا نصب صورت پذیرد.

7- آهنگ پیشواز :
حتما درباره آهنگ پیشواز اطلاعات دارید. این امکان در اپراتور ایرانسل بصورت کاملتر وجود دارد که لیست تعدادی از آهنگ های پیشواز با موضوع دفاع مقدس و شهدا در این قسمت ارائه شده است. باتوجه به اینکه این قابلیت به تازگی برای اپراتور همراه اول راه اندازی شده هنوز آهنگ پیشوازی با موضوع دفاع مقدس تولید نشده و به همین خاطر شرمنده دوستان همراه اولی هستیم... ان شاء ا.. در صورت تولید اینچنین آهنگهای پیشواز، در این قسمت قرار خواهیم داد.
دوستان ایرانسلی حتما می دانند که جهت خرید هر کدام از این آهنگ ها می بایست کد مورد نظر را به 7575 ارسال کنند. نحوه جابجایی آهنگ های پیشواز بصورت رایگان، در سایت همان اپراتور موجود است.
پیشوازهای ایرانسل با موضوع شهدا ودفاع مقدس
الف) آهنگران
خوزستان دشت شهیدان: 4411634  -  قافله سالارصدا می زند: 4411635  -  جان برکف: 4411636  -  با نوای کاروان: 4411738   -   برادرشرمگینم: 4411739  -  داستان هویزه: 4411740  -  ای برادر در سنگر: 4411741  -  کوشهیدان ما: 4411744  -  پایم بود در خاک: 4411746  -  یاحسین برجبین ها: 4411747  -  یاری سپاهیان مصطفی: 4411748  -  پاسداررزمنده: 4411749  -  کربلارادوست داشت: 4411754  -  شور پرپر گشتن: 4411755  -  یاد روزی که بسیجی: 4411756  -  تا ابد جای شهدا خالی: 4411758  -  هیهات منا الذله: 4411742  -  کلیدش را چرا: 4411743  -  مرا اسب سفیدی: 4411745  -  سبک بالان: 4411750  -  درباغ شهادت را: 4411751  -  ذوق وشوق نینوا: 4411752  -  سنگرخوب وقشنگی: 4411753  -  کربلای جبهه ها یادش: 4411757  -  سوی دیارعاشقان: 4411768
ب) برگزیده ازمداحان
دوکوهه السلام ای خانه عشق، سازور: 4411637  -  یه شهید، مختاری: 4411638  -  روزهای جبهه وجنگ، رمضانی: 4411639  - عشق یعنی، کریمی: 4411641  -  یادش بخیر: 4411761  -  جهاد دینی ملی: 4411762  -  دلتنگ شهیدان، سلحشور: 4411640  -  نسیم شلمچه، سلحشور: 4411644  -  راه شهادت، سلحشور: 4411645  -  شلمچه، هلالی: 4411642  -  بریم دوکوهه، هلالی: 4411643  -  به نام خداوندمردان جنگ، آقاسی: 4411760 
ج) کویتی پور
سپاه محمد: 4411646  -  روبه سوی کعبه دلها: 4411647  -  شرمسار ایثار: 4411648  -  آرزومندان: 4411763  -  ای مهدی صاحب زمان: 4411764  -  فرمان استقامت: 4411765  -  یاران چه غریبانه1: 4411766  -  یاران چه غریبانه2: 4411767

پی نوشت:
- چون اکثر فایلها بصورت فشرده هستن، در صورت نیاز به پسورد، عبارت qafeleh.ir عیناً و بطور دقیق وارد کنین.
- حتماً سعی کنین که این فایلها رو به دیگر دوستان هم بلوتوث کنین تا هم اشاعه معروف کرده باشین و هم بلوتوثهای خاکی جای خیلی از چیزهای بی ارزش رو تو گوشیها بگیره.
- اگه می خواین ورژن های یک و دو موبایل خاکی رو ببینین اینجا و اینجا را کلیک کنین.
- اینم سه سری پوستر با کیفیت با موضوع دفاع مقدس که می تونین از اینجا، اینجا و اینجا دانلود کنین.
- بی صبرانه منتظرات انتقادات، پیشنهادات و نظرات شما جهت رفع نواقص هستم.
- اگه دوست دارید نوای وبلاگ رو در وبلاگ یا صفحه شخصی تون داشته باشید این کد رو در قسمت مدیریت قالبتون کپی کنین. این نوا تو مناسبت‌های مختلف و بدون نیاز به تغییر تو کدها توسط صاحب وبلاگ، تغییر می‌کنه.
- و حرف آخر اینکه...خیلی خیلی محتاج دعااااااااام. فراموشمون نکنین....



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 90/7/5 - ساعت 2:6 صبح
لبیک

در سالروز عید الله الاکبر، روز اکمال دین و اتمام نعمت و در ایام فرمان پیر جماران حضرت روح الله (ره)، مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج متضعفین، مفتخریم به اطلاع برسانیم بعد از طرحهای قافله قاریان قرآن شهداء، موبایل خاربات مسنجر قافله شهداء کی 1 و 2 ، سامانه پیامک قافله شهداء و ... طرح ربات مسنجر قافله شهداء را به تمامی دوستداران و عاشقان شهداء و فرهنگ ناب دفاع مقدس ارائه کنیم.
بعد از استقبال گسترده از سیستم پیامک قافله شهداء که با هدف انتشار پیامهای ارزشی در تلفنهای همراه صورت گرفت برآن شدیم که چنین قابلیت را در مسنجر که یکی از پرطرفدارترین برنامه های دنیای نت بوده ایجاد کرده تا علاوه بر گسترش پی ام های مرتبط، بمرور زمان بانک اطلاعاتی از پی ام های دفاع مقدس و شهداء جمع آوری شده و برای عموم کاربران نت قابل دسترسی باشد.
روش کار بسیار ساده بوده و بدین ترتیب است که هر کدام از علاقمندان می توانند آیدی pm.shohada را اد کرده (که در صورت آنلاین بودن ربات مسنجر، بلافاصله تایید شده) و بعد از آن با وارد کردن عددی از 1 به بالا (در مرحله اول تا 185) پیامهای مختلف را دریافت نمایند.
تذکر:
- در مرحله رونمایی و آغاز بکار 185 پیام آماده شده که هر هفته 10 پیام اضافه شده و بروز می گردد. (تا 20 اسفندماه، 340 پی ام آماده است. یعنی از 1 تا 340)
- اگر برنامه یاهو مسنجر بر روی سیستم نصب دارید و الان آیدی تان باز است روی این لینک کلیک کنید و اعداد را به آیدی ربات بفرستید.
- در کنار هر پیام یک عدد نمایش داده خواهد شد که جهت دسترسی آسانتر به پیام خاص و مورد نظرتان است. بدین ترتیب که اگر پیامی را دریافت کردید و بعدها مجدد نیاز به دریافت آن را داشتین فقط کافیست عدد کنار آن پیام را با عبارت shohada ارسال کرده و آن پیام را دریافت کنید. به عنوان مثال: shohada 20    یا   shohada 41  و ....
- قابلتهایی مثل جستجو بصورت موضوعی و .. نیز در این ربات در نظر گرفته شده که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
- در حال حاضر آنلاین بودن ربات مسنجر بستگی به آنلاین بودن پشتیبانی آن دارد که سعی بر آن است روزانه بین ساعات17تا 24 ربات آنلاین باشد. البته در نظر داریم در آینده ربات را شبانه روزی کرده تا در تمام ساعات شبانه روز آنلاین باشد.
- این طرح نیز مثل طرحهای گذشته – جهت نیل به اهداف عالیه – نیازمند نظرات سازنده و پیشنهادات شما عزیزان خواهد بود که بی صبرانه منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم.
- اگر دوست دارید که در خیرات این طرح شریک شده و قدمی در ترویج این فرهنگ بردارید، آن را در بین دوستانتان تبلیغ نمایید. ضمناً در صورتیکه لوگوی این طرح (این عکس) را در وبلاگ یا سایت خود استفاده کردید به ما اعلام کنید تا نامتان به عنوان حامیان معنی این طرح در ذیل همین پست درج گردد.
و حرف آخر اینکه: خدایا! فتقبل هذا القلیل....

دعااااااااااامون کنین



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 89/9/5 - ساعت 3:41 عصر
لبیک

   1   2   3   4      >
این سایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس